Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.11.2020 alkaen.

Koikkelan verkkokauppa

Koikkela Kustannus
Sammalkankaantie 542
92400 Ruukki

0504861884
[email protected]
www.koikkela.fi
T:mi Kirsi-Maria Koikkelasta, Y-tunnus 2905529-1

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt ostavasi ja maksavasi ostoskoriin valitsemasi tuotteet sekä hyväksyt Koikkelan yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Koikkela Kustannus
Sammalkankaantie 542
92400 Ruukki

0504861884
[email protected] TAI [email protected]
www.koikkela.fi
Y-tunnus 2905529-1

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat.

Koikkelasta tehdyt tilaukset toimitetaan lähetyksen koosta ja toimitustavasta riippuen kirjeenä tai pakettina.

Kirjelähetykset

  • Jaetaan postilaatikkoon, eikä niistä ole erillistä seurantakoodia.
  • Lähetyksestä vastaa Posti.

Postin kautta jaettavat paketit

  • Pieni paketti = korkeintaan A4-kokoa, paksuus korkeintaan 3 cm.
    • Jaetaan postilaatikkoon.
    • Lähetyksestä vastaa Posti.
  • Isompi postipaketti
      • Toimitetaan lähimpään postitoimipaikkaan noudettavaksi.
        • Jos on toiveita noutopaikasta, ilmoita toiveesi Kassalla olevassa viestiosiossa.
      • Asiakkaalle lähetetään saapumisilmoitus tekstiviestinä.
        • Tämän takia lähetystä varten tarvitaan matkapuhelinnumero.
      • Toimituksesta vastaa Posti.

Paketti matkahuollon kautta

  • Toimitetaan osoitteen mukaiseen lähimpään Matkahuollon toimipisteeseen.
  • Asiakkaalle lähetetään saapumisilmoitus tekstiviestinä.
    • Lähetystä varten tarvitaan matkapuhelinnumero.
  • Toimituksesta vastaa Matkahuolto.

Toimitusmaksut:

Nouto Revonlahdelta
– 0 €
– Ota yhteyttä ja sovitaan hausta (Koikkelalla ei ole kivijalkamyymälää).

Kotimaa, Postin postitoimitus
– kirje: toimitusmaksu 3,00€
– paketti: toimitusmaksu 6,00€

Kotimaa, Matkahuollon lähetys
– paketti: toimitusmaksu 7,00€

Oulun ja Raahen kotiinkuljetuspalvelu
– kaikki pakettikoot 10,00€

Yli 60,00€ ostoksissa toimituskulut ovat 0€.

Erikoistuotteena lahjakortit, joiden toimitusmaksu sisältyy lahjakortin hintaan.

Toimitusaika

Lähetämme tilauksesi mahdollisimman pian, 1-5 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Jos toimituksissa on viivettä mm. lomien vuoksi, ilmoitamme tästä. Poikkeuksena Raahen ja Oulun seudun kotiinkuljetus, josta sovitaan yhdessä asiakkaan kanssa.

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Mahdollisista poikkeuksista tilatuissa tuotteissa, mm. varaston väliaikaisesta loppumisesta tmv. ilmoitetaan mahdollisimman pian tilauksesta. Tuotevarasto voi loppua, jos tuotteeseen tulee yhtä aikaa suuri määrä tilauksia. Jos on kyse esimerkiksi t-paidoista, voi varasto tietyn koon suhteen olla rajallinen – näistä ilmoitamme tuotteen yhteydessä.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Koikkelasta ostetuilla tuotteilla on kuluttaja-asiakkaalla 14 päivän palautusoikeus. Palautusaika alkaa siitä hetkestä, kun asiakas vastaanottaa tuotteen fyysisesti. Palautusoikeuden käyttämiseksi asiakkaan on ilmoitettava Koikkelaan päätöksestä peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen ei riitä tilauksen peruutukseen.

Tuotteen voi palauttaa suoraan Revonlahdelle tai lähettämällä Matkahuollon tai Postin kautta. Huomaa, että asiakas maksaa palautuksen postimaksun. Jos haluat palauttaa tuotteet Revonlahdelle, ota yhteyttä, niin sovitaan palautusaika. (Koikkelalla ei ole kivijalkamyymälää.)

Palautettavan tuotteen tulee olla myyntikelpoinen ja uutta vastaava (esim. kirjan sivut eivät saa olla rypistyneet, taittuneet tai likaantuneet). Kuluttajalla on oikeus tutustua tavaraan samaan tapaan kuin kirjamyymälässä. Jos kuluttaja huolellisuusvelvoitteensa vastaisesti ottaa tavaran käyttöönsä, on tavaran arvo alentunut, eikä ostohintaa palauteta kuluttajalle. Jos tavara on tullut sen käyttämisen johdosta myyntikelvottomaksi, kuluttaja vastaa tavarasta koko sen arvolla.

Tavarat on lähetettävä takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos tavarat lähetetään takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Palauttaja vastaa siitä, että palautettavat tuotteet on pakattu huolellisesti, kuten paketin vastaanottaessa. Huolehdi siis, että postituspussi on ehjä jne.

Koikkela palauttaa kuluttajalta saadut maksut saatuaan tavaran ja tarkistettuaan, että se ei ole vahingoittunut.

  • Jos tavara on olennaisesti muuttunut tai vähentynyt, asiakkaalla ei ole oikeutta saada takaisin koko maksamaansa summaa.
  • Jos asiakas on valinnut muun kuin edullisimman toimitustavan, esimerkiksi pikatoimituksen, Koikkelan ei tarvitse palauttaa siitä aiheutuneita ylimääräisiä kustannuksia.

Asiakaspalautuksen osoite:

Koikkela / Kirsi-Maria Hiltunen
ASIAKASPALAUTUS
Sammalkankaantie 542
92400 Ruukki

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset (sisältäen sekä alkuperäiset lähetyskustannukset että palautuskustannukset).

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.